Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΡΝΟΥΜΑΙ!!! Υπάρχουν φορές που η καθημερινότητα σε κάνει να χάνεσαι από τον πραγματικό σου σκοπό !!!
Η καθημερινή αγωνία κι συγκυριακή αντιμετώπιση των γεγονότων σε αποστασιοποιουν από τους στόχους σου, και κοιτάζεις ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ το δάχτυλο που σου δείχνει το δάσος ΧΩΡΙΣ να το βλέπεις!!! Ετσι αγανακτείς ,όταν συνέρχεσαι και κάνει στον καθημερινό σου απολογισμό. Τα βάζεις κάτω και τα ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ!....
ΟΧΙ άλλο χαμένος στην καθημερινότητα!..... ΝΑΙ..... ΑΡΝΟΥΝΑΙ να συνεχίσω ανάμεσα τους!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να νιώθω ένας απ' αυτούς !!!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να υπάρχω το κοπάδι τους! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να μην έχω όνειρα ! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συζητώ μαζί τους για ταβέρνες, εκδρομές, και γυναίκες!!! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συμμερίζομαι τα σχέδιά τους για ένα οικόπεδο ,για ένα διαμέρισμα , για ένα ταξίδι στο εξωτερικό !
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να χάνω την ανθρωπιά μου!!! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να βλέπω τη νέα κοπέλα που βρίσκεται πίσω από το δικό μου το αυτοκίνητο , ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ το μικρό κοριτσάκι που της ΑΠΛΩΝΕΙ το χέρι !!!!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να βλέπω τον ΠΑΠΑ να περνάει μπροστά από ένα ΖΗΤΙΑΝΟ και να τον κοιτάζει περιφρονητικά !!! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να βλέπω χιλιάδες στέφανα στα νεκροταφεία και να υπολογίζω ότι με τα χρήματα αυτά ,λουλούδια άχρηστα , ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ κάθε χρόνο Εκατοντάδες παιδιά για ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΙΣ! !!......
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να βλέπω ΕΝΑ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ μπροστά στον πολίτη ! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να ακούω για κυρίαρχο ΛΑΟ και να γνωρίζω και μάλιστα καλά ,πόσο ΠΙΚΡΑ τον ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ !!!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να παρακολουθώ μια ΣΑΠΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΕΙ μπροστά ΣΤΗ ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ (μιλάω γενικά)!!! ....... ΑΡΝΟΥΜΑΙ να βλέπω τη σχεδον γενική συναίνεση στα ναρκωτικά , πορνεία , κλοπή , πλαστογραφία !!!......
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να παρακολουθώ την ΑΡΜΟΝΙΑ των ΤΙΠΟΤΑ για το ΤΙΠΟΤΑ !!! ΝΑΙ .... ΑΡΝΟΥΜΑΙ.... ΑΡΝΟΥΜΑΙ
να ΜΕΝΩ άλλο ΧΑΜΕΝΟΣ σε αυτή τη πραγματικότητα!!! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να είμαι συνεταιρος σε μια Άγονη γραμμή για τα προβλήματα του Τόπου ! ΑΡΝΟΥΜΑΙ να κτίζω, παίρνοντας υλικά από ΕΡΕΙΠΙΑ !!!
ΟΧΙ! Δεν νιώθω Αναρχικος! ( αν και μηπως θα έπρεπε με όσα γίνονται γύρω μας )..... Απλούστατα έχω ΘΥΜΩΣΕΙ ....και έχω ΘΥΜΩΣΕΙ γιατί δεν μπορώ να ανεχτώ ότι οι περισσότεροι απ' τους 300 που μπήκαν στη βουλή ,ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ........
ΑΡΝΟΥΜΑΙ...... ΠΟΛΛΑ ΑΡΝΟΥΜΑΙ..... Και γι' αυτό λέω : ΤΕΛΟΣ χαμένος στην πραγματικότητα που θέλουν αυτοί οι "κύριοι" με εισαγωγικά ! ΤΕΛΟΣ την παρέα με τουςΜΙΚΡΟΨΥΧΟΥΣ ! Επιστροφή στην πραγματική ποιότητα ζωής..... Στην πράξη Μοναξιάς .....Στην πράξη Θανάτου που ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ και αληθινή ευτυχία !!!........
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ...... Θέλω να Απομακρυνθω από όλες τις σκουριές...... Θέλω μερικές φορές να κάψω όλα τα ΣΚΙΝΑ που ΚΡΥΒΟΥΝ ΕΡΠΕΤΑ με Δηλητήριο........
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ στο χώρο της πραγματικής Ελευθερίας ,έχοντας στρατόπεδο την καρδιά μου, Φρουρό την Καρδιά μου , Πύλη την Καρδιά μου, Πολιτη ελεύθερο την καρδιά μου , Δικαστη και Δικαιοσυνη την καρδιά μου!!! ΘΕΛΩ να μείνω μακριά από τα ψεύτικα δάκρυα τους, από τις ψεύτικες αναφορές τους στην Αλήθεια και στο Σωστό !!! Αρκετό καιρό έχασα ανάμεσα τους!!!...........
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στους δικούς μου ψιθύρους........Επιστροφή στη δική μου ζυγαριά..... Επιστροφή στη δική μου ομίχλη ......Επιστροφή στη δίκη μου " ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ " οσο ασήμαντη κι`αν είναι !............
Ανάργυρος Ξεπαπαδάκης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου