Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΗΚΩ ΓΕΡΟ!!! ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ! Πωλείται η Ελλάς σε ΤΙΜΗ Μνημονίων !!!Αντουφέκιστη!!!
Πολιτικάντηδες ,δειλοί ,άχρηστοι και μοιραίοι, ταγμένοι ΤΑΧΑ να υπερασπιστούν την Πατρίδα, ΔΕΝ έπραξαν και ΔΕΝ ΠΡΑΤΟΥΝ όπως έπραξε ο ΘΟΔΩΡΑΚΗΣ των ΗΡΩΩΝ !!!!
ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΙ πιότερο παρά Καπεταναίοι , προτίμησαν ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ την Ελλάδα , - που άλλοι " αγράμματοι " κατά το Παγκαλο και λοιπούς ελευθέρωσαν - σε ΝΕΑ ΣΚΛΑΒΙΑ !!!
ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΤΣΟΛΙΑ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ στο Σύνταγμα από τα χημικά ΠΡΙΝ λίγο καιρό , ΚΑΙ έφερα στο μυαλό μου το Γέρο της Ελλάδας, το ΓΕΡΟ της καρδιάς μου και της καρδιάς όλων σχεδον των Ελλήνων -Ρωμιών! Το δάκρυ του τσολιά εφερε στο μυαλό μου το Γερο του Μοριά , ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ και να λυγίζει έστω για λίγο μπροστά στον ΑΔΙΚΟ χαμό του λεβεντογιου του ,του Πάνου του!!!
ΕΝΑΣ ΛΥΓΜΟΣ σταμάτησε τη σκέψη μου, αλλά δεν μπορώ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΩΠΑΣΩ οσο και να ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ η κραυγή μου αυτή ! Γέρο Θοδωράκη ,αγαπημένε σύντροφε της Ανάστασης του Γένους μας, αγαπημένε ΧΟΡΗΓΕ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ ,πόσο αλήθεια θα ντρέπεσαι για εμάς σήμερα!!!!!!
ΟΙ σημερινοι μας κυβερνήτες, ΣΠΑΖΟΥΝ τα κεφάλια των παιδιών μας και των Ελληνων Πατριωτων, ξέροντας ότι τους παρακολουθούν οι φραγκολεβαντίνοι "προστάτες" τους, αυτοί που μας ΔΑΝΕΙΖΑΝ στα χρόνια του Αγώνα μας και μας κατάκλεβαν διαιωνίζοντας το χρέος, και εισπράττοντας το τριπλό και τετραδιπλο !!!!
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ η Πατρίδα λευτερωνονταν με το ΑΙΜΑ των Αγωνιστών, αλλά ξανασκλαβώννταν με τις ξεροκεφαλιες και τη δειλία των πολιτικών !!!! Αλλά τα χρόνια εκείνα διαφέρουν θα μας πούνε ! Ετσι λενε!
ΑΛΛΑ ΕΓΩ βλέποντας τον Ελληνα ΤΣΟΛΙΑ αγέρωχο να δακρύζει και να ατενίζει ευθεία ,ντράπηκα για λίγο που είμαι Ελληνας!Ντράπηκα που ΑΙΜΑ ΗΡΩΩΝ ΜΕ ΛΕΥΤΕΡΩΣΕ και εγώ κάθομαι ακούνητος ,αναποφάσιστος και αποσβολωμένος , να περιμένω την εθελοντική μου υποταγή στις ορδες του Σόρος , επειδή οι καλαμαράδες της κυβέρνησης ΔΙΝΟΥΝ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ στους ξένους !!!
ΣΧΩΡΑ μας αν μπορέσεις Καπετάνιε! ,Σχωρα μας ΠΟΥ φανήκαμε δειλοί σε τούτη την επέλαση ! Θα ήθελα να γράψω βαριές κουβέντες αλλά κρατιέμαι........
ΚΟΙΤΑ ΓΕΡΟ τους γρωσσατους και καλοζωισμένους ,εδώ και στις Βρυξέλλες και όπου αλλού!!! Αυτούς που με τη θητεία μιας συγκυρίας, πίνουν το ΑΙΜΑ όλων μας για δυο γενιές ήδη!!!!!!
Σχώρα με ΓΕΡΟ γιατι ξαστόχησα και δεν έχω σταματημό ! Ομως το κλάμα μου έχει οργή ,έχει θυμό ,ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να έχει και Μνήμη και Διάρκεια !!!! Να ΜΗΝ ξεχάσω ποτέ αυτούς που ξεσκίζουν τη ΜΑΝΑ Πατρίδα , με θλίψη τάχα , και μάλιστα για το ...καλό όλων μας !!!
ΚΟΙΤΑ τώρα Γερο αυτούς που κατάντησαν την πατρίδα μπαιγνιο των μπαγάσηδων του Δ.Ν.Τ. και της παρέας των Βρυξελλών!!!!!
Σχωρα μας ΓΕΡΟ , συχωρα μας ΣΤΡΑΤΗΓΕ ! ΣΥΓΧΩΡΑ μας και εσυ Λεβέντη της σκοπιάς του ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ , που σε κάναμε να δεις την ασχήμια στην οποία αφήσαμε τη Χώρα μας να πέσει!!! Σίγουρα εσύ θα πονάς την Πατρίδα , όχι από επάγγελμα όπως οι περισσότεροι από τους επαγγελματίες του κτιρίου που Φρουρεις !!!
ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΟΥ πριν λίγο καιρό !!! Ετσι θα ΕΚΛΑΙΓΕ Ο ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ, ο Ελευθερωτής του Γένους μας που ΔΕΝ έσκυψε το κεφάλι όπως κάνουν οι πρωταγωνιστές του σήμερα!!!........
Σαν Αναργυρος ΜΑΖΙ με χιλιάδες χιλιάδων άλλους πατριώτες Σου φωνάζω : " ΣΗΚΩ ΓΕΡΟ !!!! ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ " !!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου