Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020


 

...”ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” !!

ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΠΟΛΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ YOUTUBERS...

Όταν το σύστημα με βρήκε για μία ακόμη φορά απέναντί του, αλλά αυτή τη φορά με την πρόσθετη δύναμη που έχουν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άρχισε να ψάχνει. Πυρετωδώς.

Έψαξαν τους λογαριασμούς μου, ολόκληρο το παρελθόν μου, στο σχολείο, στη Νομική, στο Στρατό, τι έχω πει, τι έχω κάνει, ποιους έχω υπερασπιστεί, τι υποθέσεις έχω αναλάβει.

Κυριολεκτικά τα πάντα.

Έσπασαν τα μούτρα τους. Δεν βρήκαν τίποτα.

Και πώς να βρουν κάτι. Είμαι και σήμερα ό,τι ήμουν πάντα. Λέω και σήμερα ό,τι έλεγα πάντα. Κάνω και σήμερα ό,τι έκανα πάντα. Πιστεύω και σήμερα ό,τι πίστευα πάντα.

Όταν έπεσαν πάνω στην εκπροσώπηση της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής, το γνώριζαν. Και γνώριζαν το ρόλο μου στην υπόθεση αυτή. Οπότε δημόσια δεν μπορούσαν να πούνε ή να κάνουν κάτι.

Οπότε άρχισαν να διαδίδουν προφορικά ή να στέλνουν μηνυματάκια στα messenger, του τύπου “μην τον ακολουθείτε αυτόν, είναι συνεργάτης της Χρυσής Αυγής”, “ακροδεξιός”, “φασίστας”.

Αμέσως μόλις ενημερώθηκα, έκανα αυτό που κάνω πάντα. Όλα στο φως. Δημόσια.

Τους τρελαίνει αυτό.

Γιατί αυτό είναι η δύναμη που δεν θα αποκτήσουν ποτέ.

Η δύναμη της αλήθειας.

Η δύναμη του φωτός, που δεν το γνωρίζουν.

Γιατί έχουν μάθει μόνο στο σκοτάδι.

Ανέβασα ένα post και έγραψα τα πάντα για τη Χρυσή Αυγή. Δηλαδή όχι κάτι που δεν ήταν γνωστό ή δημοσιευμένο. Αλλά πολύς κόσμος δεν τα γνώριζε, και αυτό προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν οι αρουραίοι του συστήματος. Και κατάφεραν, μία ανάρτηση στην οποία ανέλυα το νομικό μέρος της εκπροσώπησης του Ηλία Κασιδιάρη στη δίκη με τη Λιάνα Κανέλλη, να πάρει δεν θυμάμαι και γω πόσες χιλιάδες likes, ενώ αν ανέβαζα κάτι τέτοιο ξεκάρφωτα, μπορεί και να έτρωγα μερικές δεκάδες διαγραφές.

Κάποια στιγμή άρχισαν να γράφουν ότι για να επιτίθεμαι στον Μητσοτάκη, ενεργώ για λογαριασμό του Τσίπρα. Σε απάντηση και αυτής της βλακείας, ανέβασα απλά τη μήνυση που είχα καταθέσει κατά του Τσίπρα.

Μέχρι και ακροαριστερό με είχαν πει. Είχαν βρει μία ανάρτησή μου για τη θεία μου την ακαδημαϊκό στο Παρίσι, η οποία ήταν επί δεκαετίες ανταποκρίτρια του Ριζοσπάστη στο Παρίσι, και θεώρησαν ιδιοφυές να με βγάλουν κομμουνιστή...

Πριν λίγη ώρα έλαβα ένα μήνυμα στο messenger από μία κυρία, για την οποία διατηρώ κάποιες αμφιβολίες για τα κίνητρά της, αν δηλαδή κινήθηκε πονηρά η ίδια ή αν πράγματι ρωτούσε με ειλικρίνεια, οπότε στην περίπτωση αυτή καταλαβαίνει κανείς ότι οι αρουραίοι βρίσκουν και κάνουν.

Μου έστειλε τη φωτογραφία από μία ανάρτηση της 1ης Σεπτεμβρίου 2019. Είχα κοινοποποιήσει ένα δημοσίευμα στο οποίο γινόταν αναφορά στα χαμόγελα της Μέρκελ όταν άκουσε τον Μητσοτάκη να μιλάει Γερμανικά.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=167805761044021&id=100034437944878

Και έγραψα:

“Επιτέλους ένας πρωθυπουργός που τουλάχιστον δεν μας ξεφτιλίζει στο εξωτερικό. Το αντίθετο. Άψογα Γερμανικά (και στην προφορά), όπως άψογα ήταν και τα Αγγλικά του όσο και τα Γαλλικά του (επίσης και στην προφορά)”

Τονίζοντας, βέβαια, ότι αυτό δεν είναι και η ουσία.

Και στη συνέχεια έκανα τη σύγκριση με τον Τσίπρα και τις μνημειώδεις γκάφες του στα “Αγγλικά”.

Γιατί κάποιοι νομίζουν ότι επειδή χτυπάω την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είμαι εναντίον της Νέας Δημοκρατίας. Ενώ δεν καταλαβαίνουν ότι έτυχε να είναι η Νέα Δημοκρατία. Θα μπορούσε να είναι πάνω οποιοσδήποτε. Οι γονείς μου οι ίδιοι να κυβερνούσαν, τα ίδια θα έκανα.

Προχθές ανέβασα τις καταγγελίες του Πολάκη στη Βουλή. Οπότε, τι; Έγινα ΣΥΡΙΖΑ...;

Σε επόμενη ανάρτησή μου θα σχολιάσω την μετατροπή της κακοποίησης των ζώων από πλημμέλημα σε κακούργημα. Και θα πω ένα τεράστιο μπράβο. Οπότε, τι; Θα γίνω Νέα Δημοκρατία;

Αχ, γι αυτό θα είναι πολύ δύσκολο η Ελλάδα να πάει μπροστά. Γιατί πρώτα απ' όλα θα πρέπει να ξεριζώσουμε τέτοιες αντιλήψεις που μας κρατάνε πίσω.

Φυσικά, δεν αδικώ κανέναν. Είναι τόσο μεγάλο το κακό που έχουν κάνει όλοι οι πολιτικοί με τη συμπεριφορά τους, δεκαετίες τώρα, που δικαιολόγημένα ο κόσμος είναι καχύποπτος.

Και αυτό το εκμεταλλεύονται οι αρουραίοι του συστήματος.

Αλλά όχι μόνο αυτοί.

Είναι και κάποιοι που προσπαθούν μάταια να αναδειχθούν και δεν μπορούν. Γιατί δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από όλους αυτούς που μας έχουν δηλητηριάσει όλα αυτά τα χρόνια με τις άθλιες συμπεριφορές τους και έχουν απαξιώσει αρχές και αξίες.

Και έχουν σκάσει. Με την αποδοχή που έχω εγώ. Και προσπαθούν λυσσαλέα να με χαμηλώσουν. Επειδή δεν μπορούν να με φτάσουν.

Διαπίστωσα ότι την ανάρτηση αυτή του Σεπτεμβρίου 2019 τη διακινούν κάτι πολιτικάντηδες δημοσιογράφοι και κάτι τύποι με βιντεάκια στο youtube. Που έλεγαν ότι έχουν ακλόνητα στοιχεία ότι είμαι του συστήματος και άνθρωπος της Νέας Δημοκρατίας !!

Τα μηνύματα στα messenger διακινούνται στο στυλ “ξεστραβώσου, στη Νέα Δημοκρατία ανήκει”!!

Απάντησα στην κυρία του messenger, και αυτή, όταν τη ρώτησα “ναι, δημόσια ανάρτηση είναι, η οποία εκεί είναι και εκεί θα μείνει, λοιπόν, πού είναι το πρόβλημα”, αφελώς μου έγραψε 'δεν πρέπει να ρωτήσω, αν πράγματι είναι δική σας η ανάρτηση;”...

Της έγραψα “ναι, δική μου είναι, δεν το βλέπετε;”, επιμένοντας “εσάς γιατί σας προβληματίζει;”.

Τά 'χασε...

Δεν ήξερε τι να απαντήσει. Γιατί πολύ απλά και αυτή προβληματίστηκε με το γεγονός ότι εγώ που χτυπάω τη Νέα Δημοκρατία τώρα, πριν από ένα χρόνο είχα γράψει κάτι θετικό για τον πρόεδρό της.

Λες και είχα ανεβάσει φωτογραφία μου από τα κεντρικά της Συγγρού ή την κάρτα εγγραφής μου στη Νέα Δημοκρατία...

Ή είχαν βρει κανένα ιδιωτικό έγγραφο που αποκάλυπτε ...τον πραγματικό μου ρόλο (...), και όχι μία δημόσια ανάρτηση, την οποία ανέτως θα μπορούσα να είχα μήνες τώρα διαγράψει...

Οπότε το πρόβλημα για μένα δεν είναι οι αρουραίοι και οι ...ζηλιάρηδες.

Το πρόβλημα είναι ότι άνθρωποι σαν την κυρία του messenger έσπευσε να μου το στείλει, ρωτώντας με αγωνία (ειλικρινή ή προσποιητή, σας είπα, δεν έχω καταλήξει), αν είναι αλήθεια!!

Λες και της έστειλαν κανένα μήνυμα ότι είμαι ...παιδεραστής!!

Αχ, Ελλάδα μου.

Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου