Η φιλογερμανική κυβέρνηση των Αθηνών κουβεντιάζει στα παρασκήνια την ΑΟΖ Κρήτης – Ρόδου- Καρπάθου – Καστελορίζου «Έδωσαν 20 εκατο...
Η φιλογερμανική κυβέρνηση των Αθηνών κουβεντιάζει στα παρασκήνια την ΑΟΖ Κρήτης – Ρόδου- Καρπάθου – Καστελορίζου
«Έδωσαν 20 εκατομμύρια για να μην ρωτάνε τα κανάλια για την 1η αιτία θανάτου - Τη φτώχεια, που έφερνε το lockdown. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μπορούσε να διανείμει δωρεάν όλη τη σειρά των σποτ, που αφορούσαν την Άμυνα της Δημόσιας Υγείας»
Η κυβέρνηση του κου Μητσοτάκη έφερε την καταχνιά μέσα στο καλοκαίρι. Από όλη τη χώρα ακούγονται κραυγές απελπισίας. Η οικονομία ρογχάζει από τα πλήγματα που της κατάφερε η πολιτική δολιότητα και η απέραντη ανοησία. Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες καταστράφηκαν εντελώς ή τέθηκαν στο οικονομικό περιθώριο από τις επιλογές του κου Μητσοτάκη και τη συνενοχή ομάδας λοιμωξιολόγων που έπαιρναν τσουβάλια με λεφτά από φαρμακοβιομηχανίες.
Ας ετοιμαζόμαστε για εκλογές και υποχωρήσεις σε όλα τα εθνικά θέματα. Οι προδοσίες του Σημίτη από την εποχή των Ιμίων και της Μαδρίτης. Η αναγνώριση των ζωτικών συμφερόντων της Τουρκίας, το μνημόνιο και ο εθνομηδενισμός, βρήκαν τον ιδανικότερο εκπρόσωπό τους: τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ήδη γίνεται συζήτηση στα παρασκήνια με την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Ιταλία, για το πόση ΑΟΖ μπορούν να έχουν το Καστελόριζο, η Ρόδος και η Κρήτη.
Ήδη κουβεντιάζουν ή έχουν κλείσει μια προδοτική συμφωνία σε βάρος των συμφερόντων της Ελλάδος. Άξιος συνεχιστής των προδοσιών του Σημίτη και έχοντας στο πλευρό του, τους Ροζάκηδες και όσους επί σειρά ετών σκάβουν τα θεμέλια της Δημοκρατίας και του πατριωτισμού στην Ελλάδα, ο Μητσοτάκης προχωρεί το μονοπάτι της συρρίκνωσης της εθνικής ανεξαρτησίας.
Παράλληλα, ας ετοιμαστούμε για εκλογές. Μαζί με την ανεργία που έφερε το lockdown, μαζί με τον οικονομικό θάνατο και τη θλίψη, φέρνει τώρα ως δωράκια προς τους ιθαγενείς, λίγο νωρίτερα τα αναδρομικά που έπρεπε να πάρουν έτσι και αλλιώς το Φθινόπωρο. Θέλει να κάψει την απλή αναλογική και να είναι στην εξουσία, προκειμένου να κλείσει τη μεγάλη συμφωνία και να υλοποιηθούν οι μπίζνες που έχει συμφωνήσει με την ελίτ των Αθηνών αλλά και τα ιδρύματα Μπιλ Γκέιτς και Σόρος.
Πρέπει να προωθήσει τον καθολικό εμβολιασμό, πρέπει να μοιράσει εκατοντάδες εκατομμύρια στους ντόπιος εργολάβους, για νέες δομές φιλοξενίας μεταναστών, πρέπει να πάρει το 5ο μνημόνιο της απόλυτης εξαθλίωσης του ελληνικού λαού και κυρίως να προχωρήσει σε παραχωρήσεις στο Αιγαίο.
Ο Μητσοτάκης πιόνι του Βερολίνου, ακολουθεί ως υπηρέτης τη σκιά της κας Μέρκελ και έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με τις ΗΠΑ και τη διοίκηση Τραμπ. Ο Αμερικανός υπουργός των Εξωτερικών προειδοποίησε ότι όποιος ευθυγραμμίζεται με τα συμφέροντα του Πεκίνου ή παίζει τα παιχνίδια του, απομακρύνεται από τη Δύση, απαρνιέται το δυτικό ημισφαίριο. Είπε δηλαδή ότι είναι απέναντι από την πολιτική των Αμερικανών.
Ο κος Μητσοτάκης κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να δείξει στους Αμερικανούς ότι συνεργάζεται με τους Κινέζους και με όσους είναι εχθροί του προέδρου Τραμπ, όπως ο Μπιλ Γκέιτς και ο Σόρος. Πρέπει να σας πω, ότι η φιλογερμανική κυβέρνηση Μητσοτάκη κατάφερε να κάνει τους Αμερικανούς να αποδεχθούν τις προτάσεις Ερντογάν για διχοτόμηση της Λιβύης και στήριξη του κου Σάρατς.
Οι ανόητοι των Αθηνών, κάνοντας άγριες μπίζνες με Σόρος και Γκέιτς, καταστρέφοντας την ελληνική οικονομία, αποδυναμώνοντας πλήρως οικονομία και άμυνα, είναι έτοιμοι πλέον, να υπογράψουν υποχωρήσεις στο Αιγαίο.
Οι νοσηροί του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος, προσπαθούν να αποφύγουν τις εξηγήσεις για τα δεκάδες εκατομμύρια που έδωσαν στα κανάλια, προκειμένου να σπείρουν τον τρόμο και να αποθεώνουν καθημερινά τον πρωθυπουργό.
Ένα σποτ που βγάζει γέλιο του ΣΥΡΙΖΑ και μια παλιά δύσοσμη κόντρα της οικογένειας Καμμένου με εφημερίδα επελέγησαν ως όπλα για να αντιμετωπιστεί η δυσφορία που προκαλεί γ συσκότιση που επιβάλλει η κυβέρνηση Μητσοτάκη για το που πήγαν τα 20 εκατομμύρια. Όταν πέφτουν λεφτά από τον ουρανό σε ένα κανάλι, εκείνοι που υλοποιούν τη χαρά και τις υποχρεώσεις του καναλάρχη, είναι οι παρουσιαστές των δελτίων ειδήσεων. Το διαπιστώσαμε καθόλη τη διάρκεια του μνημονίου και σε όλα τα συλλαλητήρια που έγιναν για το Μακεδονικό, όταν οι ίδιοι δημοσιογράφοι απέκρυβαν τον όγκο των συγκεντρώσεων αλλά και την απροθυμία του σημερινού πρωθυπουργού, να προσέλθει σε αυτές.
Όσο αναφορά τη δύσοσμη κόντρα μεταξύ του πρώην υπουργού Άμυνας και της εφημερίδας, έχει να κάνει με ακραίες πολιτικές και δημοσιογραφικές συμπεριφορές. Σίγουρα είναι ανατριχιαστική η παρότρυνση αστυνομικών για σύλληψη δημοσιογράφων αλλά πρέπει να προστεθεί ότι προκλήθηκε από ευθεία συκοφαντική επίθεση κατά του ιού Καμμένου, για τον οποίο ειπώθηκε άνευ αποδείξεων ότι είναι κολλητός τρομοκρατών και ανήκει στην παρέα της κας Ρούπα. Δεν μπορούν να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για το δημοσιογραφικό λειτούργημα. Γιατί σίγουρα και τότε υπήρχε παρακράτος και τότε καταγράφηκαν ανατριχιαστικές ενέργειες σε βάρος δημοσιογράφων αλλά και τώρα υπάρχει παρακράτος, όταν με εντολή ανιψιού του πρωθυπουργού, του κου Δημητριάδη, εξοστρακίζεται εντός 30 ημερών από 2 εργασίες του, ένας δημοσιογράφος. Για αυτό το παρακράτος δεν βγάζουν ΑΧΝΑ, τα θύματα των παρακρατικών ενεργειών της κας Τζούλη. Για αυτό το παρακράτος που θέλησε έτσι να σταματήσει τις αποκαλύψεις, την έρευνα και την αμφιβολία για το Lockdown και τις κυβερνητικές αποφάσεις, κουβέντα από συνδικαλιστικές ενώσεις και φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης. Επιλεκτικό το μενού της παρουσίασης των παρακρατικών ενεργειών.
Όταν μετέχουμε εμείς ή συνεργαζόμαστε με το παρακράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τότε όλα είναι σύννομα και δημοκρατικά.
Ακολουθεί το άρθρο του Γ. Τράγκα στην εφημερίδα «Δημοκρατία»:
Έδωσαν 20 εκατομμύρια για να μην ρωτάνε τα κανάλια για την 1η αιτία θανάτου- Τη φτώχεια, που έφερνε το lockdown
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μπορούσε να διανείμει δωρεάν όλη τη σειρά των σποτ, που αφορούσαν την Άμυνα της Δημόσιας Υγείας
Ήθελαν να εξασφαλίσουν το «θάψιμο» διαφόρων «καυτών» ερωτημάτων για το παρελθόν του Τσιόδρα (Η1Ν1), τα ποσά που έπαιρναν οι λοιμωξιολόγοι από φαρμακοβιομηχανίες, την πλήρη – καταστροφική απορρύθμιση της αγοράς και το αναπόφευκτο 5ο μνημόνιο
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ιδιαίτερη αδυναμία στην αφενημέρωση (dezinformatsiya- дезинформация). Είναι μία προπαγάνδα που ανέπτυξε ιδιαίτερα η KGB την εποχή του Σοβιετικού καθεστώτος.
Είναι ένα κοκτέιλ από γκεμπελίστικες μεθόδους ( πέτα, ρίχνε «λάσπη» αλλά στο τέλος κάτι θα μείνει…) και κατασκευές FAKE NEWS, με στόχο τον πλήρη αποπροσανατολισμό του λαού.
Η Μόσχα «έσκαβε» πρώτα το όνομα, το ήθος και την προσωπικότητα του πολιτικού αντιπάλου ( έγραφαν π.χ. συχνά ότι διάγει πολυτελή βίο ή εμφανίζεται σε καμπαρέ της εποχής ή χρησιμοποιεί μέσα του κράτους, παραπάνω από ό,τι πρέπει για να ζει άνετα) και μετά κάποια στιγμή έγραφαν ότι έπεσε κατά λάθος από μπαλκόνι ξενοδοχείου της Πράγας ή της Βαρσοβίας, όπου βρέθηκε μετά από αχαλίνωτη οινοποσία με κονσοματρίς. Το «στήσιμο» αυτών των επιχειρήσεων γινόταν με τη βοήθεια δημοσιογράφων και μέσων ενημέρωσης, τόσο στα κράτη του συμφώνου της Βαρσοβίας, όσο και στις χώρες της Ατλαντικής Συμμαχίας.
Ο πρωθυπουργός και το περιβάλλον του επιδίδονται καθημερινά σε επιχειρήσεις αφενημέρωσης της κοινής γνώμης. Εύκολα καταδικάζουν και αφορίζουν όσους αναρωτιούνται ή καυτηριάζουν ή χλευάζουν τα δεκάδες εκατομμύρια που μοιράστηκαν στα κανάλια. Βάζει τους ραδιοτηλεοπτικούς μηχανισμούς που καλολάδωσε να φωνάζουν ότι είναι ντροπή, να στρέφεται η αντιπολίτευση ή οποιοσδήποτε άλλος, εναντίον του δημοσιογραφικού κόσμου και να λέει ότι πήρε λεφτά για να προβάλει το lockdown και τον Αρχάγγελο- προστάτη της δημόσιας Υγείας, Μητσοτάκη. Φυσικά με τα ίδια λεφτά που πέφτουν πράγματι από τον ουρανό, αποσιωπούνται οι απολύσεις, οι πολιτικές διώξεις όσων λειτουργών του Τύπου εκφράζουν διαφορετική γνώμη ή τολμούν να μιλάνε για τα τεράστια ποσά που πήραν οι λοιμωξιολόγοι ή για το πόσα χρήματα πήρε κάθε κανάλι ή κάθε ιστοσελίδα! Δηλαδή, το πρωθυπουργικό περιβάλλον από τη μία «λασπώνει» πολιτικούς αντιπάλους και εκπροσώπους του Τύπου που εκφράζουν μη συντεταγμένες απόψεις και από την άλλη, με τους ίδιους ανεμιστήρες λάσπης δημιουργεί προπέτασμα απόκρυψης και συγκάλυψης πραγματικών γεγονότων, όπως τα τσουβάλια με τα λεφτά που πήραν μέλη της επιτροπής Δημόσιας Υγείας αλλά και τα δεκάδες εκατομμύρια που μοιράστηκαν, για να μεταδίδεται ως πλύση εγκεφάλου και λοβοτομή του ελληνικού λαού, η καμπάνια «Μένουμε στο Σπίτι» – «Μένουμε Ασφαλείς».
Εδώ και μέρες, παρακολουθώ την εξοργιστική και αδιαφανή στάση του πρωθυπουργικού γραφείου. Προσομοιάζει με την αποκρουστική, τυραννική, ολοκληρωτική νοοτροπία των Απριλιανών επί Δικτατορίας.
Ένας ολόκληρος κόσμος φοβήθηκε, έμεινε στο σπίτι του, έκλεισε τα μαγαζιά του και έχασε τις δουλειές του, τη ζωή του. Από κάποια δημόσια ταμεία βγήκαν 20 εκατομμύρια και δόθηκαν για να εξηγήσουν πειστικά τα κανάλια σε εκατομμύρια Έλληνες, ότι κινδυνεύουν, ότι πρέπει να εισέλθουν σε μία άλλη κανονικότητα με ατμόσφαιρα Όργουελ, ότι πρέπει να μειωθούν τα ατομικά τους δικαιώματα και ότι αυτός που τους σώζει είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με εξαπτέρυγο τον Σωτήρη Τσιόδρα.
Δόθηκαν σε χαλεπούς καιρούς 20 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία μπορούσαν να καταβληθούν για την αγορά γραμμικών επιταχυντών ή γ- knife. Δηλαδή για την αγορά ακτινοθεραπευτικών μηχανημάτων, προκειμένου να γίνεται έγκαιρη θεραπεία σε χιλιάδες καρκινοπαθείς που παραμένουν επί 3 και 4 μήνες σε λίστες, προκειμένου να κάνουν θεραπεία. Δηλαδή, να σωθούν από μεταστάσεις και να επιμηκύνουν τη ζωή τους. Λεπτομέρεια: κανένα πληρωμένο κανάλι από τα λεφτά του λαού, δεν έκανε ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ για τα χιλιάδες τακτικά χειρουργεία που δεν έγιναν λόγω lockdown. Το ίδιο «βουβά» έμειναν απέναντι στις λίστες των καρκινοπαθών που περίμεναν να κάνουν στην ώρα της ακτινοβολία.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως επέβαλε σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό να φοράει μάσκα προφύλαξης για τον κορωνοϊό, με τον ίδιο περίπου τρόπο, πέρασε μία μάσκα «ραμμένη» από εκατομμύρια χαρτονομίσματα στα στόματα των τηλεοπτικών καναλιών και των προσκείμενων στην κυβέρνηση ιστοσελίδων και εφημερίδων.
Εάν ήταν τίμιος, καθαρός και διαυγής ο πρωθυπουργός. Εάν δεν ήθελε να επιβάλλει με το ζόρι υπέρμετρα μέτρα που οδήγησαν στη γενική κατάρρευση της οικονομίας, θα έδινε μία απλή εντολή στην Ανεξάρτητη Αρχή Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), να μοιράσει σε όλα τα κανάλια, διαφημιστικά σποτ και οδηγίες προφύλαξης, προκειμένου να παίζουν όλη την ημέρα δωρεάν, όπως συμβαίνει με τη διανομή σποτ για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας, τη συνετή οδήγηση προς αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων, τη γνωστοποίηση διαφόρων γραμμών ψυχολογικής υποστήριξης, τη μη κακοποίηση ζώων, την προστασία του πληθυσμού απέναντι στον εθισμό από αλκοόλ, νικοτίνη ή τζόγο.
Ο πρωθυπουργός είχε την άμεση δυνατότητα να επικοινωνήσει με τους καναλάρχες και να απαιτήσει, εφόσον υπήρχε κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, να παίξουν δωρεάν την καμπάνια για τον covid-19 και να ενημερώσουν τους πολίτες, ως όφειλαν, από όλα τα δελτία ειδήσεων και τις ενημερωτικές εκπομπές.
Έδωσε τα 20 εκατομμύρια και βάλε, γιατί ήθελε επ’ αμοιβή, να υπάρξει πλήρης διάχυση του ιού της φοβίας στο λαό και καθημερινή αποθέωση των πρωθυπουργικών ικανοτήτων. Αγοράζοντας τις κάμερες και τα στόματα, έβαλε στο «συρτάρι» και κλείδωσε καλά την περίπτωση να ξεκινήσουν δημοσιογραφικές έρευνες για το πόσοι πέθαναν πραγματικά από covid-19 και πόσοι από εγκεφαλικές αιμορραγίες ή προχωρημένους καρκίνους. Μοιράζοντας «δώρα» και «δωράκια» από τα 20 εκατομμύρια απέτρεψε το ενδεχόμενο να υποβάλλουν δύσκολα ερωτήματα στην ομάδα λοιμωξιολόγων που τα έπαιρνε «χοντρά» το 2020 από τις πολυεθνικές των φαρμάκων. Έτσι, οι παρουσιαστές των ειδήσεων και οι υπόλοιποι συνάδελφοι δεν ρώτησαν ποτέ για τα ποσά στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ από τη GlaxoSmithKline, τη Novartis, τη Gilead και τη Roche. Δεν πίεσαν ποτέ τους επιδημιολόγους, όπως τον κο Μαγιορκίνη να απαντήσουν σε ένα απλό και βασικό ερώτημα: «πώς θα αντιμετωπίσει η ελληνική κοινωνία, το τσουνάμι της φτώχειας που έφεραν τα ακραία μέτρα του lockdown;». Ο Τσιόδρας, ο Σύψας, ο Μαγιορκίνης και άλλοι, πήραν σακούλες με λεφτά. Δεν θα έπρεπε η κα Κοσιώνη ή ο κος Στραβελάκης ή ο κος Αυτιάς, να τους ρωτήσουν πόσες μολυσματικές ασθένειες ή εκφυλιστικές νόσοι ( καρκίνοι και καρδιαγγειακά) θα γεννηθούν από τη γενική ένδεια και την οικονομική ύφεση;
Επίσης, η φασιστική μεθόδευση ( η αφενημέρωση του πληθυσμού) επεκτάθηκε και στην καθημερινή ενημέρωση που γινόταν από τον καθηγητή Τσιόδρα, τον κο Κοντοζαμάνη και τον κο Χαρδαλιά στις 6 το απόγευμα. Απαγορεύτηκε η ελεύθερη πρόσβαση δημοσιογράφων. Ουδείς μπορούσε να έρθει σε ελεύθερη και άμεση επαφή με τον κο Τσιόδρα. Τα μέσα ενημέρωσης έπρεπε να καταθέτουν τα ερωτήματά τους στο γραφείο Τύπου και οι αρμόδιοι διάλεγαν όσα επέλεγε να του υποβάλλουν ο κος Τσιόδρας ή ο κος Χαρδαλιάς. Επί τρεις ολόκληρους μήνες δεν βρέθηκε ούτε ένας δημοσιογράφος στην Ελλάδα να υποβάλλει στον καθηγητή το ερώτημα: «γιατί πετάξαμε στη χωματερή, τα εμβόλια που αγοράσαμε από την GlaxoSmithKline (2009);» που κατά σύμπτωση είναι χορηγός του!!!. Επίσης, δεν υπήρξε ποτέ ερώτημα, τόσο στον λοιμωξιολόγο, όσο και στον κο Κοντοζαμάνη για τη μοναδική σύμπτωση να είναι από κοινού χειριστές και εισηγητές της άμυνας και της αγοράς εμβολίων, τόσο την περίοδο του Η1Ν1, όσο και του covid-19. Μόνο ο κος Μητσοτάκης ( ενδεχομένως και κάποιες φαρμακοβιομηχανίες ) γνωρίζουν πώς σημειώθηκε αυτή τη σύμπτωση. Δηλαδή, ο έντιμος πρωθυπουργός μας, διάλεξε τους δύο ανθρώπους που εισηγήθηκαν να πληρώσει ο φτωχός λαός μας, δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, για να αγοράσουμε από την GlaxoSmithKline 8,5 εκατομμύρια εμβόλια που πετάχτηκαν στη χωματερή (χρησιμοποιήθηκαν μόνο 360.000).
Κοντολογίς, ο … ξάστερος Κυριάκος Μητσοτάκης, επέλεξε να προετοιμάσει τόσο την άμυνα της κοινωνίας από τον καινούργιο κορωνοϊό, όσο και την πιθανή αγορά εμβολίου ή ακριβών αντιιικών (σίγουρα παραγωγής Μπιλ Γκέιτς), τοποθετώντας το λαμπρό δίδυμο Τσιόδρα – Κοντοζαμάνη. Λεπτομέρεια: ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστηρίζει έως σήμερα ότι : «αυτοί οι δύο εισηγήθηκαν και κανόνισαν να αγοραστούν εκείνες οι παρτίδες των εμβολίων».
Φυσικά – επαναλαμβάνω μονότονα- ουδείς συνάδελφος ρώτησε για όλα αυτά. Το πρωθυπουργικό περιβάλλον είχε εξασφαλίσει την αφωνία των καναλιών με 20 ολόκληρα εκατομμύρια. Με αυτά τα χρήματα, εξασφαλίστηκε πλήρως η έλλειψη κριτικής, έρευνας και διαφορετικής άποψης. Έπρεπε να εξασφαλιστεί η απόλυτη διάχυση του φόβου, η απόκρυψη της πρώτης αιτίας θανάτου που έφερνε το lockdown, δηλαδή της φτώχειας και η Ιπποκρατική Αρχή του «μη βλάπτειν». Έπρεπε να παθητικοποιηθεί ο πληθυσμός, να αποδεχτεί ότι μπορεί να ζει με λιγότερα, ότι πρέπει να μην αθροίζεται και συναθροίζεται, γιατί κινδυνεύει να κολλήσει κορωνοϊό, ότι πρέπει αδιαμαρτύρητα να δεχτεί τις μεταρρυθμίσεις του 5ου μνημονίου και κυρίως πρέπει να αποφύγει συγκεντρώσεις σε πλατείες και διαδηλώσεις για τις νέες Πρέσπες που ετοιμάζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Η επιχείρηση αφενημέρωσης του πληθυσμού (dezinformatsiya- дезинформация) εξελίσσεται ακόμη με αρκετά εμπόδια, γιατί ο κόσμος άρχισε να καταλαβαίνει τι έχει συμβεί και που το πάει η νοσηρή προσωπικότητα του Μαξίμου. Οι περισσότεροι συμπατριώτες μας, καταλαβαίνουν πλέον ότι υπάρχει ένας πολιτικός εσμός, που δεν επιθυμεί ουδεμία άλλη άποψη. Βγάζει εξανθήματα απέναντι σε κάποιον πολίτη ή δημοσιογράφο, που έχει την παραμικρή αντίρρηση ή δυσφορία, για τις πράξεις αυτής της κυβέρνησης ή τις δύσοσμες επιλογές του κου Μητσοτάκη και του οικογενειακού περιβάλλοντός του. Εξοστρακίζεται οποιοσδήποτε αναφέρει τις καταστροφικές οικονομικές παρενέργειες που έφερε το lockdown. Αποβάλλεται και ρίπτεται στα τάρταρα διωκόμενος, όποιος αναρωτηθεί: «γιατί η κυβέρνηση κατέβαλε 20 εκατομμύρια από το αίμα του λαού για ενημερωτική καμπάνια που αφορούσε το δημόσιο συμφέρον και δεν την μοίρασε εντελώς δωρεάν;».
Ο πρωθυπουργικός θεσμός μεταβάλλεται με ταχύτητα φωτονίων σε πρωθυπουργικό εσμό. Ήδη, μεγάλο μέρος των πολιτών, αντιλαμβάνεται ότι πέραν της προφυλακτικής μάσκας για τον covid -19, υπάρχει φίμωτρο για όλους εκείνους που θέλουν να κραυγάσουν ή να φωνάξουν ή ακόμη και να ψιθυρίσουν. Βέβαια, όπως συνέβη και στο παρελθόν, ο …αδαμάντινος πρωθυπουργός θα βαδίσει όλους τους δακτυλίους του Δάντη. Κάποια στιγμή θα βρεθεί βαθιά στον πάγο με ανεστραμμένο το κεφάλι, όπως οι επίορκοι. Η αφενημέρωση και ο φόβος, προϊόντα μιας άλλης εποχής, γρήγορα διασκορπίζονται από τις θύελλες που γεννά η σπορά των ανέμων της διαφθοράς και του ολοκληρωτισμού.
Από crashonline
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου