Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

«Είδα ότι ήλθε κοντά μου ένας Άγγελος του Θεού και με πήρε μαζί του… και μου είπε…»

Πως ο Κατηχητής Φίλιππος από το Κονγκό έγινε ορθόδοξος Χριστιανός. ~ Κατηχητής Φίλιππος προέρχεται πό τήν καινούργια νορία τς...

Πως ο Κατηχητής Φίλιππος από το Κονγκό έγινε ορθόδοξος Χριστιανός.
~ Κατηχητής Φίλιππος προέρχεται πό τήν καινούργια νορία τς Ζωοδόχου Πηγς το χωριο Kapolowe-Gare. δού τί μς διηγήθηκε διος γιά τόν ρχομό του στήν ρθοδοξία:
«Πρίν πιστεύσω καί μπ στήν ρθόδοξη κκλησία, κολουθοσα τήν προτεσταντική κοινότητα, πού λέγεται: «Νεοαποστολική κκλησία».
Μία νύκτα, στίς 25 ουνίου 2002, εδα να περίεργο καί θαυμαστό νειρο πρώτη φορά στήν ζωή μου. Εδα τι λθε κοντά μου νας γγελος το Θεο καί μέ πρε μαζί του. φθάσαμε σ᾿ να μέρος, που πρχε πηγή το νερο. τρεχε πολύ νερό πό τήν πηγή. γώ καί γγελος στεκόμασταν στόν έρα πάνω πό τό νερό. γγελος μέ φώναξε καί μέ ρώτησε:
-Φίλιππε, τί σκέπτεσαι? Το πήντησα:
-Θαυμάζω πόσο νερό βγαίνει π᾿ ατή τήν πηγή. Ατός μο επε:
τή εναι Πηγή δατος το λλομένου ες ζωήν αώνιον. Τόν ρώτησε πάλι γγελος:
-κε δεξιά πό τήν πηγή το νερο τί βλέπεις?
-Βλέπω, το επα, πολλά δένδρα μάγκους νά εναι κατάφορτα πό καρπούς. Βλέπω τι πάρχουν πέντε εδη καρπν:
Τό πρτο εδος εναι τά πολύ γουρα φροτα.
Τό δεύτερο εδος εναι ατά πού χουν ριμάσει λίγο.
Τό τρίτο εδος ατά πού ρίμασαν περισσότερο.
Τό τέταρτο εδος εναι ατά πού σχεδόν χουν ριμάσει καί
τό πέμπτο εδος εναι ατά πού χουν ριμάσει πολύ καί εναι τοιμα γιά τροφή πό τούς νθρώπους.  γγελος μο επε:
-Καταλαβαίνεις τήν σημασία τν πέντε εδν φρούτων πό πλευρς ριμότητος πού μο περιέγραψες? Το πήντησα τι δέν γνωρίζω. Τότε κενος μο επε:
-Τό δένδρο συμβολίζει τήν κκλησία το Χριστο. Τά γουρα φροτα συμβολίζουν τούς νέους Χριστιανούς πού λαμβάνουν τώρα τό γιο Βάπτισμα. Τό δεύτερο εδος τν φρούτων εναι ο Πιστοί πού προσπαθον νά ριμάσουν στήν πνευματική ζωή, λλ᾿ χουν κόμη πολλές δυσκολίες. Τό τρίτο εδος εναι ο Χριστιανοί κενοι πού πηγαίνουν στήν κκλησία καί ραιά συμμετέχουν καί στά για Μυστήρια. Τό τέταρτο εδος τν φρούτων συμβολίζει τούς Χριστιανούς κείνους πού γωνίζονται νά σωθον, διότι χουν πιστεύσει ληθινά καί συμμετέχουν στήν λατρεία το Θεο μέ πόθο καί βαθειά συναίσθησι τς μαρτωλότητός τους. Καί τό πέμπτο εδος τν καρπν συμβολίζει τούς Χριστιανούς κείνους πού γαπον τόν Θεό, πάνω πό λο τόν κόσμο, καί γιά τό νομά Του κάνουν μεγάλες θυσίες στήν ζωή τους. Μετά γγελος μο επε:
-Φίλιππε, βλέπε πρός τά δεξιά τς πηγς.
κοίτταξα κι ντίκρυσα τόν λιο νά λάμπει. κε εδα κι να παλάτι, φτιαγμένο πό τζάμια πό τά ποα ξεχυνόταν ξω να λαμπρό καί κτυφλωτικό φς. Ταυτόχρονα κουσα πό τό παλάτι κενο μία φωνή πού μο λεγε: «Φίλιππε, δέν λθε κόμη καιρός σου…».
γγελος κατόπιν μο επε: «Πμε τώρα…». ρχίσαμε νά γυρίζουμε πίσω. γώ τότε ξύπνησα καί ποροσα πο ερισκόμουν….
Τήν πομένη μέρα πγα στόν πάστορα τ προτεσταντικς «κκλησίας μου», τό νομά του Λάζαρος καί το επα τό νειρο ατό. Τότε κι κενος μο επε να δικό του, παράξενο νειρο. Εναι τό παρακάτω:
«Εδα τι μουν στήν γορά νάμεσα σέ τρες Ερωπαίους. νας ταν δεξιά μου, δεύτερος ριστερά μου καί τρίτος μέ κολουθοσε πό πίσω. Εχαν στά χέρια τους να βιβλίο. Τό νοιξαν καί μο διάβασαν στορίες πό τήν γία Γραφή. Μετά, πρίν φύγουν, μο δωσαν τό βιβλίο στά χέρια μου καί μο επαν τι θά ξανάρθουν».
Μετά πό τό νειρο-ραμα ατό πγα στήν γειτονική νορία το χωριο Κατάγκα, που εναι ερεύς π. κύλας. Το ξιστόρησα τό ραμά μου καί κενος μέ δίδαξε τήν Χριστιανική Πίστι. κε κατηχήθηκα καί μετά πό 6 μνες βαπτίσθηκα. π. κύλας μο φησε τό νομα πού εχα καί πρίν νά βαπτισθ.
Προϊστάμενος το Κλιμακίου Κολουέζι π. Μελέτιος, χωρίς νά γνωρίζει τίποτε πό τό ραμα ατό, δωσε τήν ελογία του νά κτισθ ναός στό χωριό μου πρός τιμήν τς Ζωοδόχου Πηγς!
χω πίσης νά προσθέσω τι κι λλες φορές μς χει βοηθήσει Θεός μέ μικρά θαύματα στήν οκογένειά μου.
Μία μέρα γυνακα μου κανε συνεχς μετό. γώ τς δωσα καί πιε γιασμό καί σταμάτησε κατάσχετος μετός. Μιά λλη μέρα τό παιδί μου ταν ρρωστο. Δέν εχα χρήματα νά τό πάω στόν γιατρό. παπ κύλας μο δωσε γιασμό πό τόν ποον πιε τό παιδί καί θεραπεύθηκε, χωρίς φάρμακα!
από: Ιεραποστολικό κλιμάκιο Κολουέζι – Κονγκό (Σωτήριον έτος 2002).

simeiakairwn.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου