Σάββατο 8 Απριλίου 2017

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΛΙΔΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ! ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΘΑ ΘΥΜΩΣΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ; Πότε; ΕΚΤΕΛΟΥΝ την Ιστορία στα σχολεία μας, οι …Γαβρόγλου & ‘Σία’ !!!
(ΤΩΡΑ!ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ‘Ψ Α Λ Ι Δ Ι’ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ!
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΑ, ΠΙΟ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ, ΠΙΟ …ΕΥΚΟΛΟΧΕΙΡΙΣΤΑ, ΠΙΟ ΠΕΙΘΗΝΙΑ….)
«Κόψιμο» της Ιστορίας ετοιμάζει το υπουργείο (α-)Παιδείας καθώς προσανατολίζεται να καταργήσει ένδοξες περιόδους του Έθνους για να διδάξουν καπιταλισμό και… συνδικαλισμό! Φυσικά όλο αυτό το αναφέρουν ως ριζική αλλαγή του μαθήματος της Ιστορίας και γενικότερη αλλαγή της φιλοσοφίας του μαθήματος.
oi «φαεινές» αυτές ιδέες, επισημαίνει ο αρθρογράφος κ.Θεόφραστος Ανδρεόπουλος, στο ιστολόγιο ‘πασπαρτού’, περιλαμβάνονται στην εκτάσεως 50 σελίδων «πρόταση»(…) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Στην πρόταση υποστηρίζεται, ότι οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού, αντί για την αρχαία Ελλάδα, η ιστορία της οποίας πηγαίνει στην Ε΄ Δημοτικού, θα πρέπει να μαθαίνουν οικογενειακή και τοπική ιστορία!!! Ε Λ Ε Ο Σ !
Παράλληλα στην ΣΤ’ Δημοτικού προτείνεται …«κόφτης» στην αναλυτική παρουσίαση των στρατιωτικών γεγονότων της Ελληνικής Επαναστάσεως, καθώς το ΙΕΠ προωθεί* στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα, την διδασκαλία σε βασικά κοινωνικά (;) χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας, όπως η …εκβιομηχάνιση και ο εκσυχρονισμός (;) ενώ για τους πρωταγωνιστές της Επαναστάσεως προτείνει θεματικό φάκελο με τίτλο «Επώνυμοι και ανώνυμοι πρωταγωνιστές της Ελληνικής Επαναστάσεως. Η καθημερινή ζωή των επαναστατημένων. Συνήθειες και πρακτικές» (πάλι έλεος)!
Δομική είναι η αλλαγή στην Α΄ Λυκείου, καθώς προτείνεται το μάθημα με τίτλο «Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου» που καλύπτει την χρονική περίοδο, από τους προϊστορικούς πολιτισμούς της Ανατολής, έως την εποχή του Ιουστινιανού, να αντικατασταθεί με βιβλίο που θα καλύπτει την περίοδο από το 1880, έως σήμερα…
Πρακτικά το ΙΕΠ προτείνει, το πρώτο κεφάλαιο του νέου βιβλίου να έχει τίτλο, «Ο καπιταλισμός ως παγκόσμιο σύστημα 1880-1914».
Οι μαθητές, δηλαδή, κατά το ΙΕΠ θα πρέπει να διδάσκονται την εδραίωση της νεωτερικότητος, τον κόσμο της εργασίας, το συνδικαλιστικό κίνημα, τον αγώνα για την χειραφέτηση των γυναικών, την αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό κ.α. (και πάλι έλεος)
Στο τελευταίο κεφάλαιο οι μαθητές θα μαθαίνουν, κατά την πρόταση του ΙΕΠ, για το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, την παγκοσμιοποίηση, την διεύρυνση της ΕΕ, την κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού και την εγκατάλειψη του κράτους πρόνοιας κ.α.
Εν ολίγοις ΔΕΝ θα μαθαίνουν τα παιδιά ελληνική Ιστορία, αλλά διεθνή γεγονότα (!) και ιδεολογικές αγκυλώσεις αιώνων, που τόσα κακά έχουν φέρει στην χώρα.
Το μάθημα θα είναι …«χειρουργικά» φτιαγμένο για να αμβλύνει την εθνική συνείδηση και να προγραμματίσει τα νέα παιδιά προς την αποδοχή μια πολυφυλετικής, πολυθρησκευτικής κρατικής κοινωνίας στην αρχή και αργότερα ενός ομοιογενούς «πολτού» ανθρώπων, που θα ελέγονται από παγκόσμιες υπερεθνικές δομές…
Στην ίδια λογική οι μαθητές θα γίνονται αναφορές στις νέες συγκρούσεις, τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας, τον πόλεμο στον Κόλπο, τον θρησκευτικό ριζοσπαστισμό.
Παράλληλα το ΙΕΠ προτείνει:
– την αύξηση κατά μιας ώρας της διδασκαλίας της Ιστορίας, σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου πλην της Γ΄ Λυκείου
– να μπει τέλος στην επανάληψη των ιστορικών κύκλων, ειδικότερα της αρχαίας, της μεσαιωνικής και της νεότερης εποχής, οι οποίες, όπως επισημαίνεται, διδάσκονται τρεις φορές, μια στο Δημοτικό, μια στο Γυμνάσιο και μια στο Λύκειο
– Περιορισμό (!!!) των ιστορικών γεγονότων που αφορούν την πολιτική ιστορία που εστιάζει σε πολιτική, στρατιωτική και διπλωματική δράση των μεγάλων προσωπικοτήτων και ενίσχυση της κοινωνικής, οικονομικής και ιστορίας της τέχνης.
—————————————————-
[*ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ‘ΟΔΥΣΣΕΙΑΣTV’ :
ΓΙΑ …ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ!
ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ…
1.ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ, ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ, ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΤΟΥΣ, ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΑΥΤΟΥ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ» ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ, ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ Ε Ξ Ω Φ Ρ Ε Ν Ι Κ Α ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ; ; ; ; ; ; ;
2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑΧΑ «ΦΥΤΡΩΣΑΝ»;
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ;
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;
ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΑΚΡΥΝΟ …ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ; ; ;
ΕΧΟΥΝ ΒΙ-Ο-ΓΡΑ-ΦΙ-ΚΑ;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΟΥΝ!
Ή ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ …»ΑΠΟΡΡΗΤΑ» ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥΣ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
3.ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ …»ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ» ΠΕΙΡΑ, «ΛΟΓΙΚΗ», ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΣΥΓΓΡΑΜΑ, ΒΙΒΛΙΟ, ΔΙΑΤΡΙΒΗ, ΕΧΟΥΝ «Β Α Σ Ι Σ Θ Ε Ι» ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΕΙΚΩΣ Α Π Ι Θ Α Ν Α;
4.ΓΙΝΟΝΤΑΙ (ΔΗΘΕΝ) ΑΥΤΑ, Ή ΠΑΡΟΜΟΙΑ, ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ;
ΑΝ ΝΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΑ;
ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ!
ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ …ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ;
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ «ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ»;
ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ…
5.ΑΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ …»ΙΔΕΕΣ», ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ, ‘ΑΠΟ ΠΟΥ’! ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ!
6.ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑΧΙΣΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!
ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ …ΤΣΑΚΙΔΙΑ!
ΚΑΙ ΑΝ Η ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ …ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ!
Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ω Σ !
ΟΣΟΙ «ΥΠΑΡΧΟΥΝ»!
ΑΝ …»ΥΠΑΡΧΟΥΝ»!
ΟΠΟΥ «ΥΠΑΡΧΟΥΝ»!
7.»ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ» ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΩΛΕΣ …»ΟΝΕΙΡΩΞΕΙΣ» – ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ, ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ!
α.ΟΙ ΣΥΓΚΛΗΤΟΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ «ΜΑΣ»…(«ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ»;;;)
β.ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ «ΜΑΣ» ΔΑΣΚΑΛΟΙ… (ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ …»ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ»…)
γ.ΜΑΖΙΚΩΣ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, Ή ΕΣΤΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ…
δ.ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ…
ε.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ… (λέμε τώρα…)
Αντί ΟΛΩΝ αυτών, ‘απόλυτος σιωπή’…
Ή επί της ουσίας Σ Υ Ν Ε Ν Ο Χ Η…
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ;
ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑ & ΥΓΙΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΠΑΙΔΙΑ, Ή ‘ΦΥΤΑ’ ΤΟΥ …ΠΕΡΙΣΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ;
ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ‘ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΑ’ ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ, ΤΟΝ …’ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ’ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ;
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου