Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΧΑΜΕΝΕ ΜΑΣΟΝΟ ΡΟΥΦΗΧΤΡΑ..
Απίστευτος Μπαλάφας:Απάντηση από πολίτη του Ωραιοκάστρου
Διαβάσαμε ένα δημοσίευμα από την ιστοσελίδα “O Παρλαπίπας” που μας κάνει πραγματικά μεγάλη έκπληξη και εντύπωση.
Το δημοσίευμα ισχυρίζεται ότι ο Μπαλάφας είπε ότι: “Οι πρόγονοι όσων αντιδρούν στο Ωραιόκαστρο ήταν και γενικά το παίζουν πατριώτες σήμερα ήταν μαυραγορίτες και δωσίλογοι στην κατοχή”. Λόγο του ότι δεν είμαστε βέβαιοι για την είδηση και διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας γιατί όπως καταλαβαίνεται αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει άμεσα να παρέμβει ο εισαγγελέας.
Ο κύριος Μπαλάφας προφανώς όμως έχουμε καταλάβει ότι μέχρι σήμερα υποστηρίζει το οτιδήποτε ανθελληνικό ανεξαρτήτου κόμματος και ιδεολογίας. Κύριε Μπαλάφα αν έχετε πει κάτι τέτοιο θέλω να μου δείξετε τους δικούς σας προγόνους για να καταλάβω τι πρόσφερε η φάρα σας στην Ελλάδα.
Είμαι κάτοικος του Ωραιοκάστρου έχω δύο προπαπούδες μακεδονομάχους παππού που πολέμησε στο μέτωπο της Αλβανία και παππού που σκοτώθηκε με τους Ιταλούς.
Για πείτε μου την Ιστορία σας και θα ήθελα πολύ να κάνουμε μία ανοιχτή συζήτηση για να δούμε αν οι παππούδες μου ήταν δωσίλογοι ή οι δικοί σου παππούδες ήταν γερμανοτσολάδιες και προδότες της χώρας όπως είσαι και εσύ σήμερα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου