ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ ΤΩΝ ΙΑΧΩΒΑΔΩΝ;
Το παρακάτω είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Φριτζ Σπρινκμάιερ (Fritz Springmeier)«Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ – Σχέσεις Μαρτύρων του Ιεχωβά και της Μασονίας», εκδόσεις ΣΤΕΡΕΩΜΑ (ο αγγλικός τίτλος είναι ‘The Watchtower and the Masons’).
Ρώσσελ: Ένας Μασόνος Σιωνιστής;
Η βιβλική μορφή του Κ. Τ. Ράσσελ δεν έμοιαζε με καμμία από αυτές που είχαν δει μέχρι τότεοι Εβραίοι. Έτσι αιχμαλώτισε πολλών την προσοχή αν όχι την καρδιά.
Οι Εβραίοι συνέρρεαν στις συναθροίσεις του. 4.000 Εβραίοι συγκεντρώθηκαν στο Ιπποδρόμιο της Νέας Υόρκης στις 9 Οκτωβρίου του 1910 για να ακούσουν αυτόν τον‘χριστιανό κήρυκα’. Αργότερα στο Λονδίνο συγκεντρώθηκαν στο Ρόαγιαλ Άλμπερτ Χωλλ για να τον ακούσουν 4.600 και άλλοι 800 στο Σόρεντιτς Τάουν Χωλλ. 12.000 Εβραίοι ήλθανστο Μάντσεστερ, 1.400 στη Γλασκώβη της Σκωτίας και 5.000 στο Σινσινάτι του Οχάιο.
Τι αιχμαλώτισε τις καρδιές τους; Ο Ράσσελ δίνει περιληπτικά το μήνυμά του στον Ιππόδρομο: “Δεν κηρύττουμε τον Ιησού σ’ αυτούς. Το μήνυμά μας στους Εβραίους είναι σαν Εβραίοι προς Εβραίους από το Ησαϊας 40:1,2 Κουράγιο, κουράγιο Λαέ μου”. (“Κάρολος Τ. Ράσσελ, ‘Ενας Πρώϊμος Αμερικανός Σιωνιστής”, σελ. 69).
Ο Ράσσελ επανέλαβε τις διαβεβαιώσεις του, πως ο στόχος του δεν ήταν να προσηλυτίσει τους Εβραίους και έτσι κατεύναζε τους φόβους τους. Επίσης ο Ράσσελ είχε ένα σημαντικό μήνυμα τον καιρό εκείνο. Το μήνυμά του ήταν ο Σιωνισμός. Ο Ράσσελ υπήρξε Σιωνιστής, πριν ακόμη υπάρξει η λέξη.
Στα 1880 ο Ρώσσελ άρχισε να “προβλέπει” πως οι Εβραίοι θα επέστρεφαν στην Παλαιστίνη. Το τρίτο του βιβλίο “Η επιστροφή της Βασιλείας του Θεού” (1889) αφιερώνει ολόκληρο το 8ο κεφάλαιο στην “αναβίωση του κράτους του Ισραήλ”.
Η “προφητεία” του για την επιστροφή των Εβραίων στο Ισραήλ είναι κατά τη γνώμη του συγγραφέα, η πιο σωστή (οι άλλες απέτυχαν). Η προφητεία όμως αυτή αγνοήθηκε από την Εταιρία Σκοπιά διότι σύμφωνα με το παρόν “Φως” το έθνος του Ισραήλ δεν βρίσκεται στα σχέδια του Θεού.
Μια από τις μεγαλύτερες επιθυμίες του Ρώσσελ ήταν η προώθηση της ίδρυσης του σύγχρονου Ισραήλ. Ο συγγραφέας πιστεύει πως ο Εβραϊκός λαός επειδή αντιδρούσε από φόβο προς τους χριστιανούς, απέτυχε να συνειδητοποιήσει την βοήθεια που έδιναν οι Χιλιαστές στο κράτος του Ισραήλ.
Επειδή ο Ελευθεροτεκτονισμός σχετίζεται με τον Εβραϊσμό, το ερώτημα είναι εάν η προώθηση των Σιωνιστικών σχεδίων προήρχετο από Μασονική επιρροή.
Η πραγματική σύνδεση αφορά το Ναό του Σολομώντα. Ο Ναός αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στον Ελευθεροτεκτονισμό. Περιγράφεται λεπτομερειακά στις διάφορες Ελευθεροτεκτονικές εκδόσεις της Χριστιανικής Βίβλου και οι Ελευθεροτέκτονες έχουν γράψει πολυάριθμα βιβλία και άρθρα γύρω από το Ναό. Έχει επίσης γίνει αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος για τους Χιλιαστές και τους Σιωνιστές. Και οι δυο περιμένουν την ανακατασκευή του.
Στα 1861 ένα Εβραϊκό περιοδικό που εκδίδετο στο Παρίσι με τίτλο “ La Vérité Israélite ” (τόμος ν, σελ. 74), αποκαλύπτει πως οι Μασόνοι και οι Εβραίοι έχουν παρόμοιους στόχους.
“Οι σχέσεις είναι περισσότερο στενές από ό,τι θα μπορούσε κανείς να φανταστεί. Ο Εβραϊσμός πρέπει να διατηρεί μια έντονη και βαθιά συμπάθεια για τον Ελευθεροτεκτονισμό γενικά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει αδιαφορία όσον αφορά το ισχυρό αυτό ίδρυμα.
Για πολύ μεγάλο διάστημα εξ αιτίας της προόδου στην ηθική και την λαϊκή ελευθερία ο Ελεθεροτεκτονισμός μπόρεσε να εγκαταλείψει το ρόλο μιας μυστηριώδους μυστικής εταιρίας που αναγκάστηκε να είναι εξ αιτίας του φόβου και της τυραννίας των παλαιών κυβερνήσεων. Οι αρχές και οι μέθοδοί του έγιναν γνωστές στο κοινό έτσι ώστε να μην είναι δύσκολο να κατανοήσουμε το πνεύμα και τους στόχους του.
Ο ναός αυτός πρέπει να κτιστεί αφού το θυσιαστήριο στην Ιερουσαλήμ καταστράφηκε. Το μυστικό οικοδόμημα για το οποίο όλοι οι Μασόνοι στη γη εργάζονται ομόθυμα με σημεία αναγνώρισης και μυστικά συνθήματα είναι το ηθικό θυσιαστήριο, το θείο άσυλο όπου όλοι οι άνθρωποι θα ενωθούν μια μέρα σε ιερές και αδελφικές Αγάπες. Είναι το κοινωνικό τάγμα το οποίο δεν θα γνωρίζει πολέμους φατριών, ούτε κάστες, ούτε φατρίες και στο οποίο η ανθρώπινη φυλή θα αναγνωρίσει ξανά τη γνήσια μοναδικότητά της. Αυτό είναι το έργο στο οποίο κάθε μυημένος είναι αφιερωμένος και αναλαμβάνει να θέσει τον λίθο του σε ένα ιερό το οποίο διατηρήθηκε για αιώνες”.
Εάν πραγματικά οι Ελευθεροτέκτονες αισθανόταν τόσο έντονη την ανάγκη να ξαναχτίσουν το ναό όπως το περιγράφει το Εβραϊκό αυτό άρθρο στα 1821, τότε ίσως η Μασονία να έδωσε την ώθηση στον Κ. Τ. Ρώσσελ να δημιουργήσει αυτήν την ισχυρή πεποίθηση πως οι Εβραίοι πρέπει να επιστρέψουν στο Ισραήλ για να επανορθώσουν την θρησκεία τους, αφού αυτό είναι μέρος από το σχέδιο του Θεού.
Μιλώντας με αριθμούς, οι περισσότεροι χριστιανοί δεν είναι χιλιαστές. Το μεγαλύτερο μέρος των Χιλιαστικών εκδόσεων, τείνει να κρύβει το γεγονός αυτό. Για το αν η Μασονία ενθάρρυνε τον Σιωνισμό του Ρώσσελ, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι, πως η επιθυμία του Ρώσσελ να δει το ναό ανακατασκευασμένο τον τοποθετεί πιο κοντά στη Μασονία από ό,τι στον πραγματικό Χριστιανό.
Το Μασονικό βιβλίο “Ηθική και Δόγμα”, στις σελ. 321, 744-745 περιγράφει τη σημασία τηςΚαμπάλα για τη Μασονία.
Η Καμπάλα υπήρξε ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους του Χασιδισμού. Οι Εβραίοι Χασίδ είναι μία μυστική μειοψηφία των Εβραίων που ισχυρίζονται ότι κατέχουν μυστική γνώση.
Ο Ιακώβ Ντε Χάας, ένας Χασιδιστής Εβραίος, επισκέφθηκε τον Κ.Τ. Ράσσελ και βρήκε ομοιότητες ανάμεσα στις απόψεις του Ρώσσελ και τις θεωρίες του Χασιδισμού.
Τι είναι η Καμπάλα; Η Εβραϊκή θεολογία διαιρέθηκε σε τρία μέρη. Το πρώτο ήταν ο Νόμος. Το δεύτερο ήταν η Ψυχή του Νόμου. Το Τρίτο ήταν η Ψυχή της Ψυχής του Νόμου. Ο Νόμος διδάσκεται σε όλα τα τέκνα του Ισραήλ. Το Μίσνα, η Ψυχή του Νόμου, αποκαλύπτεται στους Ραβίνους και τους διδασκάλους. Η Καμπάλα όμως, η Ψυχή της Ψυχής του Νόμου, είναι επιδέξια κρυμμένη, και μόνον οι υψηλά μυημένοι ανάμεσα στους Εβραίους γνωρίζουν τις μυστικές της αρχές. (“Μασωνική… Συμβολική Φιλοσοφία”, σελ. ΧΙΙ1).
Ο συγγραφέας αναζήτησε ίχνη της Καμπάλα στα γραπτά του Ράσσελ που σε γενικές γραμμές είναι απούσα. Μόνο λίγα πράγματα είναι παρόμοια.
Η χρήση της Καμπάλα για την ερμηνεία της Ψυχής του Νόμου, φαίνεται να αντικαταστάθηκε από τις ιδέες και τα γραπτά του Ράσσελ, τα οποία παίζουν έναν ιδανικό ρόλο. Ο Ράσσελ ισχυρίστηκε πως τα έξι του βιβλία μιλούν πρακτικά για τη Βίβλο.
ΦΩΤΟ: Ο μασονικού τύπου Τάφος – Πυραμίδα του Κ. Ρώσσελ
Οι Εβραίοι και οι Ελευθεροτέκτονες εισήλθαν στις “εκκλησίες των Διεθνών Βιβλικών Σπουδαστών” του Ράσσελ. Η επίδραση όμως που είχαν στον Ράσσελ και το κίνημα, είναι δύσκολο να ανακαλυφθεί. Ακόμη και ο χαρακτηριστικός πρώιμος Σιωνισμός του Ράσσελ είχε ελάχιστη επίδραση στους σύγχρονους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Οι ομάδες Βιβλικών Σπουδαστών όμως παρέμειναν πιστές στον Σιωνισμό του Ράσσελ.
Σαν συμπέρασμα μπορούμε να πούμε πως υπάρχουν ορισμένες ομοιότητες στη σκέψη κάποιων Εβραίων, κάποιων Μασόνων και του Ράσσελ. Πέρα όμως από αυτό, ο συγγραφέας δεν βρίσκει καμία σχέση. Μάλλον ο Σιωνισμός του Ράσσελ είναι το αποτέλεσμα της Χιλιαστικής προοπτικής και όχι το αποτέλεσμα Μασονικών επαφών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου